суббота, 9 февраля 2013 г.

аналіз діяльності аптечної мережи

На стратегчному рвн аутсорсинг да змогу сфокусувати увагу на основному бзнес, оскльки надавач послуг не лише пропонують пдпримству виробництво дентичного бзнес-процесу, але  супроводжують свою дяльнсть послугами з обслуговування клнта, та гнучко реагувати на змни як на ринку (кризи, дефолти), так  всередин компан (реорганзац, реструктуризац, злиття, поглинання) та н.

Доповдач зауважила, що основним чинником логстичного обслуговування  аутсорсинг передавання ншй компан (субпдряднику) замовлення на виконання деяких операцй, певних робт та нших видв дяльност на сторон з метою пдвищення х якост та економ на ресурсах з бльш ефективним х використанням. У фармацевтичнй галуз нтерес викликають у першу чергу так напрямки: ¶Т-аутсорсинг створення веб-ресурсв, розроблення, встановлення, супровд необхдного програмного забезпечення, обслуговування обладнання, технки стороннми спецалзованими компанями; виробничий аутсорсинг передавання длянок власного виробництва стороннм виробникам; аутсорсинг бзнес-процесв передавання органзац-виконавцю окремих бзнес-процесв, що не  для компан основними (бухгалтерський облк, реклама, маркетинг  т.п.); проектний, науковий, реверсивний аутсорсинг.

Одним з найбльш актуальних напрямкв розвитку фармацевтично логстики в сучасних умовах  удосконалення процесу логстичного обслуговування, яке доцльно розглядати як важливу складову обслуговування споживача, що да можливсть забезпечити необхдний рвень задоволення потреб клнтв за якнайнижчих сукупних витрат та гарантованого отримання ними вдповдного товару у вдповднй клькост у певному мсц, в певний час та за певною цною. В окремих галузях економки витрати на логстичне обслуговування становлять до 50% повно вартост товару. Традицйн складов процесу обслуговування ознайомлення клнта з товаром; час  гнучксть його поставки; надйнсть  певнсть поставки; умови оплати; легксть спвпрац; утилзаця упаковки  товару псля закнчення використання та н.

оптимзаця товарно-грошових потокв  створення реальних можливостей для перерозподлу коштв з метою пдтримки нерентабельних торгових точок.

широк можливост у боротьб з проникненням у роздрбну торгвлю контрафактно та фальсифковано продукц;

вдало органзована логстика;

бльш низьк цни на лкарськ засоби;

надання системи знижок;

надання додаткових послуг (вимрювання артерального тиску, переврка зору, консультац лкарв)  безкоштовно нформацйно допомоги;

активне використання вдкрито форми торгвл (у формат фармацевтичних маркетв);

економя на витратах завдяки збльшенню обсягв закупвл у оптових компанй та скорочення управлнських витрат внаслдок утворення диного адмнстративного центру;

диверсифкаця асортименту до 10 тис. позицй, велика частка парафармацевтично продукц;

наявнсть дино маркетингово стратег, що дозволя удосконалити цнову та асортиментну полтику та гаранту бльшу економчну стабльнсть порвняно з одиночними аптеками;

О. Посилкна визначила так переваги аптечних мереж:

Доповдач вдзначила стрмкий розвиток за останн десятирччя нового явища мережево логстики. Сьогодн в Укран снують понад 50 аптечних мереж, що вдграють серйозну роль на фармацевтичному ринку, частка яких в загальному обсяз аптечного продажу залежно вд регону коливаться вд 25 до 30%. Аптечн мереж сукупнсть аптек, консолдаця яких вдбуваться за певними принципами. ¶снують так х варанти: холдингового типу сукупнсть незалежних одна вд одно аптек та пдроздлв, кожний з яких ма власний код ґдиного державного рестру пдпримств та органзацй Украни (ґДРПОУ), власн рахунки у банку, але належить одному власнику; аптечн мереж централзованого типу, для яких характерний диний код ґДРПОУ, централзоване постачання, дозвл на дяльнсть за одню лцензю, вдсутнсть власних рахункв у банку; аптечн мереж змшаного типу поднують ознаки двох попереднх структур.

О. Посилкна зауважила, що 25 30% фнансових витрат виробника на створення та просування оригнального ЛЗ пов язан з логстикою та маркетингом. Щодо структури логстичних витрат, то у фармац збергаться тенденця, характерна також для бльшост нших галузей виробництва, х найбльша питома вага пов язана з транспортуванням та складуванням ЛЗ. Також набува суттвого значення  позитивна тенденця до розвитку концентрацйних та нтеграцйних процесв в галуз з зменшенням клькост оптових компанй в Укран, проте дуже важливо не допустити моноползац на оптовому фармацевтичному ринку.

Доповдач наголосила, що надзвичайна зацкавленсть цю проблемою викликана розвитком нтеграцйних та концентрацйних процесв у фармацевтичнй галуз, необхднстю пдвищення якост логстичного обслуговування та збльшенням важливост яксного нформацйного супроводу. На сучасному етап розвитку фармацевтичного сектору затвердження логстичного пдходу до органзац дяльност його суб ктв обумовлено розвитком таких логстичних систем продажу, як венселнг (дрбнооптова торгвля з доставкою товару  оформленням замовлень на мсц), попереднй продаж, телемаркетинг, електронний бзнес та н.; посиленням впливу на кнцев результати виробничо-комерцйно дяльност фармацевтичних пдпримств, логстично органзац транспортного, складського, нформацйного забезпечення; розвитком концентрацйних процесв у фармацевтичнй галуз; необхднстю впровадження та використання сучасних засобв моделювання комерцйних ршень для пдпримств; посиленням частки логстично компоненти в процесах розподлу ЛЗ як на внутршньому, так  на свтовому ринках.

Пленарну сесю вдкрила завдуюча кафедрою економки пдпримств Нацонального фармацевтичного унверситету (НФаУ) Ольга Посилкна з доповддю «Актуальн проблеми фармацевтично логстики та вимоги щодо професйно компетенц фахвцв з логстики з урахуванням потреб галуз», вдзначивши, що виршення наболлих проблем фармацевтичного сектору можливе лише за умови використання сучасних ефективних елементв управлння, одним з яких  фармацевтична логстика концепця системного управлння матеральними  супутнми до них фнансовими, нформацйними та ншими потоками у фармацевтичнй галуз з метою прискорення фзичного розподлу та мнмзац витрат в процес постачання, виробництва  збуту ЛЗ та максимального задоволення вимог споживачв. Вдом правила логстики в умовах дяльност фармацевтичних пдпримств, що виробляють та реалзують соцально важливу продукцю, набувають особливого значення. Це забезпечення населення потрбними ЛЗ необхдно якост з конкурентоспроможним рвнем витрат; свочасна доставка препаратв конкретному споживачев в необхдному обсяз у визначений термн у потрбному мсц; персонфковансть системи обслуговування, яка розробляться з урахуванням особливостей клнтв.

«Щотижневик АПТЕКА» продовжу висвтлювати под друго Всеукрансько фармацевтично конференц «АПТЕКА 2008 Весна», що вдбулася за пдтримки МОЗ Украни 26 29 травня 2008 р. у селищ Форос, органзотором яко виступила компаня «МОР¶ОН» та спворганзатором Аптечна професйна асоцац Украни (див. «Щотижневик АПТЕКА» 23 (644) вд 09.06.2008 р., 24 (645) вд 16.06.2008 р., 25 (646) вд 23.06.2008 р., 26 (647) вд 30.06.2008 р. ). Пропонумо уваз читачв огляд доповдей пленарно сес, присвячено органзац продажу та логстиц роздрбно та оптово торгвл лкарськими засобами (ЛЗ).

Органзаця продажу та логстика роздрбно та оптово торгвл ЛЗ10-07-2008, 10:37

Комментариев нет:

Отправить комментарий